♥ -

Alla inlägg under februari 2013

Av Marie Enbom - 28 februari 2013 18:02

 

Av Marie Enbom - 27 februari 2013 20:05

Försöker att länka till alla

Nagelack: http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/nail-polish/nail-polish/invt/1500/

Baked blush: http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/blush/baked-blush/invt/83350/

Blush (som inte är med men ja): http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/blush/blush/invt/83130/

Blush brush: http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/brushes/angled-blush-brush/invt/84022/

Läppstift: http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/lipstick/lipstick/invt/7700/

              

Av Marie Enbom - 27 februari 2013 17:12

Heejjsaaan godbitar ;DD


På söndag (förhoppningsvis, om nt tidigare) så kommer det en bildbomb med en massa bilder från sportlovet :D

förvänta er inte att jag gått på typ skattjakt, vart på fester, åkt skidor... o.sv

Skulle egentligen åkt med en kompis till hennes mormor o morfar (45 minuter från där jag bor) och sovit över imorgon, men jag kände inte riktigt för det, alltså jag ångrade mig. Är hellre hemma nu när mamma har SÅÅÅÅ ont i ryggen och är sjuk, och myser med henne .. och ser på film ofc haha



(inte ny bild)


 

Av Marie Enbom - 25 februari 2013 12:17

Orkar egentligen inte gö nån lång text så jag lämnar ba två bilder till er .

Sett på film hela helgen, sett It, Little Miss Sunshine, Easy A o.sv o.sv


http://www.swefilmer.com/easy-a-2010/easy-a-2010-video_2270e1b09.html (Easy A, rekommenderar)


   

Av Marie Enbom - 23 februari 2013 22:12

Av Marie Enbom - 21 februari 2013 17:43

TJA TJA BLOGGEEEEEEN!!!!!!!!!!!!! nemen hejsan svejsan barn.


Idag sluta vi halv ett så jag och Moa flummade sönder våra själar.

Vi gick hem till Moa och lämna hennes rygga, vilket brukar ta 6 min men tog nu 45 min, lyckat hörrni brudar.

Nemen ja, sen så gick vi till Matilda (eller ja kim också dårå, bonussyskon eller vafan man ska säga, vi kallar dom för syskon nu) meeeeen hon var inte hemma. Så vi gick till dollar store och satt och tjockade oss med kakor och fanta lemon (fett gott ju). Sen gick vi förbi igen, och hon var fortfarande inte där, för hon var hos sin mamma löl.

SEEEEEN fråga vi tobias om han ville hänka till mcdonalds men han skulle på träning så liksom jahopp.

HAHAHAHAH vi var forever alone idag men hade ändå kul.


         

Av Marie Enbom - 20 februari 2013 20:33


Har inte jag jävligt fina vänner? <3


          

Av Marie Enbom - 18 februari 2013 17:37

Tja tja bloggeeeeeennn! 


Idag äre då måndag = skola, skola = vänner, vänner = bäst, bäst = AWESOME!

HHAHAHA ja förklaring på min måndag! nemen måste blogga fett fort för nu är det mat :D


Jag har bara en sak o säga, att kim kan vara fett het, som på den här bilden, som ni ser, snyggaste minen ever!

+ att jag var med pappa på stadium och köpte lite stuff.


           

Presentation


Men hejsan, nu kanske du undrar vart du kommit? då skaru få veta att du har kommit till en musik och fotogalen norrlänning! Erkänn perfekt blandning!? Den här norrlänningen heter nämnligen Marie och är 11 år. Hon är bosatt i norrland med sin älskade ZTE B

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

blogresponse


Ovido - Quiz & Flashcards